Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

essence stay all day long lasting creme eyeshadow

  Την εταιρεία essence την γνωρίζετε, ασφαλώς, οι περισσότερες. Εγώ την ανακάλυψα πριν από περίπου έξι μήνες και ήδη έχει γίνει μια από τις αγαπημένες μου εταιρείες, για δυο λόγους: πρώτον για την πολύ καλή ποιότητα των προϊόντων της (τουλάχιστον αυτών που εγώ έχω δοκιμάσει) και δεύτερον για τις χαμηλές τιμές της.
  Εδώ και αρκετό καιρό έχω αγοράσει τρεις σκιές της σειράς stay all day. Πρόκειται για κρεμώδεις ιριδίζουσες σκιές, μεγάλης διάρκειας και μέχρι στιγμής έχω στη συλλογή μου τις εξής αποχρώσεις:

  •  την coppy right (01), που είναι μια μπρονζέ σκιά

Coppy right
  • την the magic must go on (08), σε μοβ σκούρο
The magic must go on

  • και τέλος την σκιά for fairies (09), ένα πολύ όμορφο απαλό ρόζ
For fairies
Και οι τρεις είναι πολύ απαλές, έχουν εύκολη εφαρμογή (απλώνονται τέλεια και χωρίς πινέλο) και μεγάλη διάρκεια. Τις χρησιμοποιώ και ως βάση και μόνες τους. Ειδικά για πρωινά μακιγιάζ ή σε περιπτώσεις που δεν έχω πολύ χρόνο, απλώνω μια από αυτές στο κινητό βλέφαρο και με λίγη μάσκαρα στις βλεφαρίδες είμαι έτοιμη. Συχνά, επίσης, απλώνω τη ροζ σε όλο το κινητό βλέφαρο και την μπρονζέ στην κόγχη του ματιού μου, με λίγη παραπάνω ποσότητα στην εξωτερική γωνία και έχω ένα αρμονικό και άψογο αποτέλεσμα!  Τέλος, η for fairies (η ροζ) μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως λάμψη στα ζυγωματικά ή κάτω από το φρύδι. Η συγκεκριμένη σειρά διαθέτει σκιές και σε άλλες αποχρώσεις. Τις συνιστώ ανεπιφύλακτα!!
coppy right, the magic must go on, for fairies


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου