Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

Το καθημερινό μου μακιγιάζ

   Οι περισσότερες, νομίζω, θα συμφωνήσετε ότι τώρα το καλοκαίρι το πρωινό μακιγιάζ πρέπει να είναι απλό και να περιορίζεται στα απολύτως απαραίτητα. Προσωπικά, έχω καταργήσει το foundation και το έχω αντικαταστήσει με την BB cream της Garnier για μικτές/λιπαρές επιδερμίδες. Την απλώνω πάντα με τα χέρια μου και το αποτέλεσμα με αφήνει ευχαριστημένη. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δοκιμάσει πολλές BB creams, όμως αυτό το καλοκαίρι με έχει κερδίσει η συγκεκριμένη. Αφήνει το δέρμα μου ματ και ομοιόμορφο και καλύπτει κοκκινίλες και δυσχρωμίες. Βέβαια, η επιδερμίδα του προσώπου μου δεν είναι προβληματική και δεν ταλαιπωρείται από ακμή, γι' αυτό δεν μπορώ να είμαι σίγουρη αν καλύπτει σπυράκια και στίγματα. 


  Συνεχίζω με λίγη πούδρα στο μέτωπο και στη μύτη, που είναι τα σημεία που συνήθως γυαλίζουν και βγάζουν λιπαρότητα. Με έχει βολέψει η matte control pressed powder της Oriflame, στην απόχρωση light/medium. Δεν είναι καλυπτική, αλλά δίνει αυτό που υπόσχεται: ένα ματ και ελαφρύ αποτέλεσμα. Απλώνεται αρκετά καλά και με σφουγγαράκι, είναι οικονομική και έρχεται σε μια προσεγμένη συσκευασία με καθρεφτάκι. Είναι, επίσης, μικρή και χωράει άνετα και στην τσάντα μου.

   Για τα μάτια προτιμώ σκιές σε καφέ ή μοβ αποχρώσεις. Οι αγαπημένες μου είναι οι κρεμώδεις σκιές stay all day της Essence. Τις περισσότερες μέρες βάζω την coppy right (καφέ) και από πάνω την επίσης καφέ σκιά της Lovie Νο 25. Ωστόσο, η τελευταία δεν κρατάει πολλές ώρες στο μάτι μου. Ειδικά όταν έχει πολύ ζέστη, φεύγει εύκολα. Επίσης, η συσκευασία της, με καπάκι που βιδώνει, δεν είναι βολική.
   Φυσικά, θα ακολουθήσει γενναιόδωρη ποσότητα μάσκαρας. Αυτόν τον καιρό δοκιμάζω τη lash plumper της Golden Rose, που είναι για διαχωρισμό, όγκο και καμπυλότητα. Έχει ένα περίεργο βουτσάκι με πλαστικές τριχούλες, το οποίο δεν είμαι σίγουρη ακόμα αν είναι πολύ βολικό..Προς το παρόν  το αποτέλεσμα που αφήνει μ' αρέσει, αλλά δεν έχω ακόμα ολοκληρωμένη άποψη, καθώς είναι πρόσφατη αγορά μου. Στην υγρή γραμμή των ματιών μου, θα βάλω ένα μολύβι, συνήθως άσπρο.  

   Για ρουζ προτιμώ ροζ ή κοραλί αποχρώσεις. Μ' αρέσει πάρα πολύ το Νο 18 της Lovie, που είναι ένα έντονο ροζ και χρειάζεται ελάχιστη ποσότητα, καθώς έχει πολύ καλή απόδοση. Διαρκεί αρκετά, αλλά η συσκευασία είναι η ίδια με αυτή της σκιάς, δυστυχώς..Αγαπημένο και πολυχρησικό, για μένα, προϊόν, που δεν το αποχωρίζομαι ποτέ είναι το mineralize skinfinish της mac. Μια μικρή ποσότητα στο κόκαλο κάτω από τα μάτια και λίγο κάτω από τα φρύδια δίνουν μια διαφορετική όψη στο μακιγιάζ μου!
  Last but not least, ένα lip balm ή ένα απαλό, ενυδατικό κραγιόν είναι ό,τι πρέπει για να ολοκληρωθεί το αποτέλεσμα. Συνήθως, χρησιμοποιώ ένα ροζ από τη σειρά Veryme της Oriflame, που ενυδατώνει τα χείλια μου και τους δίνει ένα απαλό χρώμα. Η διάρκειά του δεν είναι, βέβαια, η ιδανική, αλλά το έχω πάντα μαζί μου και όταν χρειαστεί το ανανεώνω..

  Αυτά τα πραγματάκια έχουν γίνει οι καθημερινοί μου φίλοι φέτος το καλοκαίρι για το πρωινό μου μακιγιάζ. Ελπίζω να μη σας κούρασα! Για τα προϊόντα να σημειώσω, ακόμα,  ότι αυτή είναι η δική μου εντύπωση και το αποτέλεσμα που αφήνουν σε μένα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου